dns.jpg
D_logo.jpg
tanácsad.jpg
D_logo.jpg
D_logo.jpg
D_logo.jpg
D_logo.jpg
Logo_v.png
Logo_v.png
Logo_v.png
dns.jpg

A gondolatok génje


Darwin's Marketing Evolution

SCROLL DOWN

A gondolatok génje


Darwin's Marketing Evolution

D_logo.jpg

DARWIN'S MARKETING EVOLUTION


DARWIN'S MARKETING EVOLUTION


A Darwin's Marketing Evolution Kft. 2003 óta foglalkozik evolúciós marketinggel. Immár több mint 100 sikeres memetikai marketingkutatási projekt bizonyítja, hogy az általunk kifejlesztett, a memetika és a networkology tudományaira épülő technológia alkalmazásával fontos kérdésekre olyan válaszok tudunk adni, amelyek a hagyományos marketingkutatási eszközök segítségével nem kaphatók meg.

Megrendelőinket hatékony marketing stratégiák kidolgozásában, működőképes üzenetek tervezésében, kreatív anyagok memetikai auditálásában segítjük. Kutatásaink lapján komplex memetikai gépezet tervezhető, amelyet azután folyamatosan lehet adaptálni az állandóan változó környezethez. Sikerünk egyik titka, hogy eredményeink alkalmazásával a terjeszteni kívánt mémek evolúciósan sikeres „gondolat-lényekbe”, üzenetekbe építhetők be.

A Csapatunkat alkotó szakértők elméleti és gyakorlati tapasztalatai együtt garantálják a tudományosan megalapozott és egyben a napi
marketing folyamathoz illeszthető megoldásaink sikerét. Módszertanunkat egyaránt sikerrel alkamazzuk multinacionális és hazai
vállalatoknál, intézményeknél. Büszkék vagyunk arra, hogy megrendelőink újabb és újabb projekteket indítanak velünk.

tanácsad.jpg

Tanácsadóink


Tanácsadóink


Bokor Petra Senior kutató

Bokor Petra
Senior kutató

Brandt Zoltán Ügyvezető partner

Brandt Zoltán
Ügyvezető partner

Karafiáth Balázs Stratégiai igazgató, alapító

Karafiáth Balázs
Stratégiai igazgató, alapító

Kovács Balázs Kutató

Kovács Balázs
Kutató

Menkó Gábor Senior kutató

Menkó Gábor
Senior kutató

Mérő László Alapító

Mérő László
Alapító

Szvetelszky Zsuzsanna Senior kutató

Szvetelszky Zsuzsanna
Senior kutató

D_logo.jpg

Brandt Zoltán


Brandt Zoltán


brandt.jpg

Brandt Zoltán

Közgazdász és számítástechnikai folyamatszervező. 1991 óta a telekommunikációs és az IT piac marketing szakértője. Marketing igazgatója volt a BankNet Kft.-nek, a JászTel Rt.-nek, majd a Vodafone Magyarországnak, illetve megválasztották a Magyarországi Helyi Telekommunikációs Koncessziós Társaságok Szövetsége marketing bizottságának elnöki posztjára. Az IT területen dolgozott a Digital Equipment Corporation-nél (ma a HP része) és marketing igazgatója volt az SAP Hungary Kft-nek. 2006 januárja óta független marketing szakértőként dolgozik, azóta tagja a Darwin’s csapatának is. 2008 májusától tölti be a Darwin's ügyvezető partneri pozícióját.

 

D_logo.jpg

Bokor Petra


Bokor Petra


BP_150_225.jpg

Bokor Petra

A Műegyetemen szerezte első diplomáját, majd érdeklődése a pszichológia felé fordult. Egy angliai pszichológia mester diplomát követően jelenleg végzi doktori tanulmányait, módosult tudatállapotok témakörben. Egyéni tanácsadással foglalkozik, valamint egy multinacionális employee assistance program szolgáltató hazai képviseletét és koordinációs feladatait látja el. A Darwin's csapatával közel 10 éve dolgozik együtt, kezdetben külsősként, majd 2015 őszétől állandó csapattagként. Szeret kutatni, legyen az mémek bányászata a nagyvárosok dzsungelében, vagy alternatív gyógymódoké az Amazonas mélyén.

 

D_logo.jpg

Karafiáth Balázs László


Karafiáth Balázs László


Karafiáth Balázs László, PhD

Leadership coach / lélekjelenlét coach. 1993-ban Sziget Fesztivál, később a Carnation Internet Tanácsadó Rt. majd a Darwin’s Marketing Evolution társ-alapítója. 2006-ban a Yale Egyetem leadership programján vett részt. San Franciscóban és Budapesten él és dolgozik co-creative coaching módszertannal, ügyfelei cégvezetők, előadóművészek, vállalkozók.

www.purposeandplay.hu
www.cultureculture.com

D_logo.jpg

Kovács Balázs


Kovács Balázs


Kovács Balázs

Eredetileg közgazdászként végzett, később pszichológiából diplomázott az ELTE-n, társadalom és szervezetpszichológia szakirányon. Itt keltette fel érdeklődését a memetika - szakdolgozatában az internetes társkeresés memetikai dimenzióit kutatta. A Magyar Személyközpontú Pszichoterápiás és Tanácsadási Egyesületben folytat módszerspecifikus tanulmányokat, emellett nyitott-, ill. zárt encounter csoportok szervezésével, valamint facilitálásával foglalkozik. 2015 óta tagja a Darwin's csapatának.

Logo_v.png

Menkó Gábor


Menkó Gábor


MG.jpg

Menkó Gábor

Pszichológus. Tanulmányait az ELTE-n végezte szervezetpszichológia és tanácsadás szakirányokon. A Radboud Egyetemen folytatott tanulmányok után tudományos érdeklődési területe lett a memetika, így a diplomamunkájában az identitás és mémek kapcsolatát vizsgálta a digitális környezetben. Éveken keresztül foglalkozott a Budapesti Pszichológia Napok szervezésével, illetve további tudományos rendezvényszervezésében is részt vett, mint a Magyar Pszichodráma Egyesület Kongresszusa.

 

Logo_v.png

Mérő László


Mérő László


Mérő László

Eredeti szakmája matematikus, később a műszaki tudományokból doktorált, jelenleg az ELTE Pszichológiai Intézetének professzora. Oktatott tárgyai többek között: Gazdaságpszichológia, Emberi gondolkodás és döntés, Játékelmélet, Memetika, Módszertan. A szélesebb intellektuális közönség számára írt könyvei (A csodák logikája, Az érzelmek logikája, A pénz evolúciója, Észjárások, Mindenki másképp egyforma) eddig 7 nyelven jelentek meg, az utóbbi „Az év tudományos könyve Németországban 1999-ben” díjat nyert. Kis írásaiból álló „Maga itt a tánctanár?” c. kötete pedig 2005 novemberében jelent meg, ezt 2008 őszén követte „Az elvek csapodár természete” című könyve, majd 2012-ben egy újabb esszékötet „Mit gondol a golyó” címen – ezek mindegyikében található egy-egy esszé a memetikáról.

Logo_v.png

Szvetelszky Zsuzsanna


Szvetelszky Zsuzsanna


Szvetelszky Zsuzsanna

Kommunikációs szakértő, pletykakutató. Szakterületei a társadalmi hálózatok és a terjedési folyamatok, valamint a belső kommunikáció. Az ELTE TÁTK oktatója, településszociológiával foglalkozó hallgatóknak tart szermináriumot a városi hálózatokról. Disszertációját szociálpszichológiából írja, témája a pletykák hálózati vizsgálata. Eddigi könyvei: A pletyka (Gondolat, 2002), Mindenki harmadik (Alibi, 2004), A kapunyitási pániktól a nagymama-elméletig (Pont, 2005). Számos esszét publikált a tudatos fogyasztás témakörében, ezek 2008 tavaszán jelennek meg a Pont Kiadó gondozásában, Noé márkája címmel.